sobota, 31 marca 2012

Zanzibar's Dream .

89 dni do wakacji , a ja już się rozmarzyłam ! Mam straszną ochotę i aż mnie korci żeby odwiedzić Indie bądź Zanzibar. W miejscu nie mogę usiedzieć :O Mam nadzieje tylko na to , że wakacje będą udane ! 

 Wstaje sobie dzisiaj rano i patrze , a za oknem śnieg ! Jest 31 marca i pada śnieg , a było już tak pięknie !Co się z tym wiąże ? Cały dzień w łóżku bo po co wychodzić :) Takie jest moje nastawienie na dziś.Przepraszam Was , że tak was zaniedbałam nie pisząc długi czas , ale miałam kilka ważniejszych spraw na głowie , które czasami aż mnie przerastały. 
Czasami jest tak , że robimy wszystko , żeby nie pokazać osobom , które się kocha , że coś nas boli. Staniemy na głowie żeby nawet nie mieli najmniejszych podejrzeń. Ale to niestety obraca się też w drugą stronę , gdy jest w nas za dużo informacji zaczynami wyżywać się na najbliższych . 





a Wy za czym jesteście ? Vans , czy Converse ? 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz