sobota, 29 października 2011

I gotta feeling :)

Witam wszystkich ! powróciła przez niektórych nazywana " egoistka " :) Szczerze mowiąc ta krytyka jakoś mnie nie dotyka za bardzo :D ks. Piotr ma także teze , że ogolnie ja kochać nie umiem ;) łohohoho człowiek bez duszy odrazu.No cóż.. :) gówno o mnie wiecie i tyle ( kieruje te słowa do osob , ktore kierują tamte słowa do mnie ;) )  a teraz przyjemniejsze tematy;)
Piątek ?! Czas na melanż :D.no więc wczoraj się bawiłyśmy z moją siostrzyczką ,impreze uznaje za udaną :D nie licząc faktu , że teraz czuje się strasznie :D...ale cóż za błędy trzeba płacić :D
Zaczęło się tak :D...








zdjęc z klubu jeszcze nie mam , ale beda :D
lecz potem było tak...:D









Wkoncu  trzeba było iść spać :D...



Teraz jest godzina 16,a ja nadal jestem w łóżku :D jak ja kocham czasami moje życie !:D

A wy co robicie w długi weekend ?

Ps. pozdrawiam osoby , które wczoraj niespodziewanie spotkałam :D:*

8 komentarzy: