poniedziałek, 31 października 2011

No i Halloween ?Moje Halloween jest w łóżku ... Potem na trening , i trzeba sie wkoncu pouczyć :)
Cały dzien rozmyślam gdzie by tu sie wybrać chociaż na weekend za granice. Czy wy tez macie takie wrażenie , że życie to jedna wielka kpina ? Ja też :) W piątek do Warszawy , booooooooże jak mi sie nie chce O.o no cóż . Przez cały długi weekend siedziałam w łóżku nie robiąc nic pomijając piątkową impreze ...50 dni i leeeeeeece stąd . NARESZCIE ! właśnie oglądam zdjęcia z Turcji popijając kawe i nawet nie wiecie ile bym dała żeby cofnąć czas ;)..







a wam jak mija długi weekend ? :)

5 komentarzy:

  1. mi mija całkiem dobrze :D
    ale też całkiem szybko ;(;(

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez byłam w ciepłym państwie za granicą ..
    i tez mi cholernie tego brakuje ; <<< !

    OdpowiedzUsuń
  3. WEEKEND STANOWCZO MIJA ZA SZYBKO !

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnieee,dla mnie weekedy też za szybko mijają :)


    www.arynsa-arynsa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń