niedziela, 4 września 2011

.

Śmiać mi sie chce i za chwile płakać , chce mi sie olać to wszystko ,a z drugiej strony on jest za blisko . Dziwna jestem -,-. Wszystko wogole nie ma ładu i składu znowu , ide spać hmmm. Ciągle  śpie. Obejżałam od nowa wszystkie części Skins i Jersey shore , w moim pokoju panuje niesamowity syf na biurku stoi jakieś 15 kubków po kawie , moje ubrania walają sie po pokoju , jutro musze wstać wsześniej bo do szkoły , mama ciągle coś chce , ciągle awantury ...-,-. SUPER ! Wszystko sie super zgrało :) .....


5 komentarzy:

  1. Hej! Świetny blog!
    Mam pytanie?! Jak to robisz, że jesteś taka szczuplutka!? ;)
    Ja, ćwiczę i nie jem słodyczy a ciągle nie mogę spaść z wagi!
    Zdradzisz sekret?
    xoxo. N.N

    OdpowiedzUsuń
  2. zależy jaki chcesz uzyskać efekt :)
    jeśli chcesz mocno spaść z wagi w szybkim tempie zacznij od kopenhaskiej diety , ona już wsumie na mnie nie działa, ale na początek jest ok :)
    + zlikwidowałam z mojego trybu życia chleb , słodycze , sery , szynki i takie tam...
    + produkty 0% tłuszczu , a no i pij dużo wody ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale nie radzę bo to lubi wciągać :)....
    POWODZENIA !

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielkie dzięki!
    I jeszcze raz : GENIALNY BLOG!
    Masz świetne fotki! i w ogóle czad!
    xoxo. N.N

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki ;* ;) wpadaj częściej :)

    OdpowiedzUsuń