poniedziałek, 5 września 2011

skinny skinny skinny

Więc....Zawaliłam  trening ;p , a co tam. Wszystko zawalam ostatnio -,- Robie głupie błędy odzywając się do pewnej osoby. Robie głupie błędy w czynach ,ktore wyczyniam :) <- hmm jak mądrze. No cóż, stwierdzam fakt , że ja chyba tutaj nie pasuje za bardzo ;) , a w głowie ciągle jedna myśl " wroci czy nie wroci " ? Mysle , ze dam sobie jeszcze max 3 dni jeśli nic nie bedzie poprostu wybije sobie wszystko z głowy. TOOOOOOOOTALNIE.
A więc jutro ostatni dzien mojego celu !:)  myśle , że na soku porzeczkowym można przezyć cały dzien :D., a co tam i tak juz nie mam na nic siły ;) . W dodatku ciągle chce mi sie spać , jest mi zimno , mam do dupy humor.
Ps. nie róbcie mojego błędu i nie stosujcie moich diet . Wiele z was pisze mi w maiach dopytując sie o diete. Nie moge wam tutaj za dużo pisać o tym bo nie chce mieć żadnej z was na sumieniu. :) Także więc pokierujcie się zdrowym rozsądkiem i nie popełniajcie błędów innych bo stracicie wiele.

a i tak wogole to nie moge doczekać się weekendu :D


Ps. Umieram z głoduuuuuuuuuuuuuuuuuuuu . Ide zaraz spać bo wtedy czuje sie lepiej jak baterie troche naładuje :D
 buźka :*



5 komentarzy:

  1. przestan już z tym wszystkim , proszę Cię :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam nawet pojęcia kim jesteś, ale to jest moje życie i moje ciało . Przepraszam , ale komentarze typu , ze tak nie można już mnie znudziły w moim życiu codziennym . Więc proszę wrzućcie na luz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej nie martw się! Wszystko będzie dobrze i pamiętaj, że TO TWOJE ŻYCIE! NIE POZWÓL, ABY KTOŚ INNY PODEJMOWAŁ ZA CIEBIE DECYZJE! KIERUJ SIE ZDROWYM ROZSĄDKIEM. JEŻELI MASZ PROBLEMY ... co ja będę prawić kazania ALE NIE POZWÓL ABY TWOJE DECYZJE RANIŁY TYCH NA KTÓRYCH CI NAJBARDZIEJ ZALEŻY!
    xoxo. N.N

    PS. jest przysłowie " jak kocha to poczeka" może i nie znam twojej sytuacji ale daj czas emocjom na ochłonięcie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam pojęcia nawet kim jesteś , ale dziękuje...

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś byłyśmy ... znamy sie ale z mojej winy se pokłóciłyśmy! czego teraz żałuje!
    xoxo. N.N

    OdpowiedzUsuń