wtorek, 5 lipca 2011

all day all night :D

FLIRAKI MADAFAKI PART III :D
no więc były także imprezy :D. o cie wiórki :D no więc dziękuje wam wszystkim za STING :D
no więc było fajnie :D nawet bardzo rano leżaczkowanie i zabawa :D hahaha ZABAWA ?
no cóż :)... fajnie nie było jak się twarzą wylądowało albo o tafle wody , albo o materac :D , ale co tam :P
były także wieczne odpały :D jejku jak mi brakuje wszystkiego :( aż się smutno robi :< no więc jechałyśmy sobie na Lindos naszym wyrąbanym samochodzikiem :D po drodze spotkałyśmy takich zabawnych gości :D
sprzedawali alkohole własnej roboty , oliwy , morele itd...




Ogolnie to czerwiec był moim najpiękniejszym miesiącem :D najbardziej szkoda mi jest chyba Turcji :)...
po powrocie z Turcji na poczatku czerwca myślałam , że wogole już tam mnie nie będzie , a tu proszę w ciągu miesiąca wylądowałam tam trzy razy :) Powod do takiego zapału na Turcje ? :) dużo by nie trzeba wyliczać :) no więc wybraliśmy się do Marmaris , gdzie spotkałam się z Enginem :D oczywiście moja mama już zdążyła poznać go :D. hahaha ale Mehmed z moim bratem przeważał wszystko :D..



i tak wogole to o ja cie kręce jak ja tęsknie za tym wszytskim :( plaża , słoneczko , ... :D.
Potem następnego dnia pojechałam już sama do Fethyie czyli tam gdzie sie poznaliśmy :D


Posiedzieliśmy na Sugar beach , troche Fethyie i takie tam :)...
Jak wróciłam do hotelu byłam padnięta i to porządnie... :D następnego dnia animacje nasze kochane i Liquid :D piękna impreza :D..




Ps. jeśli jesteś gościem w czarnej koszulce za mną napisz do mnie na fejsie hahaha :D ogolnie to tego pana bardzo olałam , a potem miałam małe wyrzuty :D.

a teraz powroty :D...
ZROBIŁYŚMY TO ZDJĘCIE PRZEZ PRZYPADEK I WOGOLE NIE BYŁO PLANOWANE ALE WYSZŁO GENIALNIE :D OD LEWEJ SOFII ,KTORA WIECZNIE SIE ŚMIEJE , PATII CZUJE RYTM TITANICA , A GONIE OLŚNIŁO :D.. hmm...
potem naszła nasz ochota na kąpiel :D...
następnego dnia był ostatni dzien :(ostatnie skakanie na materacach i ostatnie opalanie :D..
Pożegnalne zdjęcie z Nanim :D i nie wierze w to jak spalone włosy od słońca miałam :D..jak bym słome miała , a nie włosy :(
Pożegnalne zdjęcie i w droge :D!


OCZYWIŚCIE TO NIE KONIEC NASZEJ ZNAJOMOŚCI DZIEWCZYNY NASZE SĄ Z GDANSKA , A CHŁOPAKI OSTATNIO NAS ODWIEDZILI Z WĄGROWCA :D. BYŁYŚMY TAKŻE W WARSZAWIE CO WSPOMINAMY DOBRZE :)
PS. WARSZAWE OPISZE DZIŚ WIECZOREM ;) .
CIEEEEEEEESZE SIE , ŻE SKOŃCZYŁAM JUŻ RODOS WAM OPISYWAĆ BO ZBIERALAM SIE I ZBIERAŁAM :D...OCZYWIŚCIE NIE SĄ TO WSZYSTKIE PRZEZYCIA , GDYBYM MIAŁA WSZYSTKO OPISAĆ BYM NIE DALA RADY TYLE TEGO BYŁO :D
DZIĘKUJE WAM ZA PIĘKNE WAKACJE I WSPOMNIENIA MAM NADZIEJE , ŻE TO POWTORZYMY! BUZIAKI DLA WSZYSTKICH Z FALIRAKI MADAFAKI TEAM :D :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz