niedziela, 26 czerwca 2011

FALIRAKI MADAFALI PART II.

Jak obiecałam tak robie PART II . z FALIRAKI MADAFAKI :D

więc skończylismy na aquaparku :D trzeba było podejść pod taką zajebiście dużą góre :D nogi wchodziły mi w dupe ,ale było spoczko :Dogolnie to chłopaki namawiali mnie na taką więlką zjeżdżalnie , ale nie skożystalam :D skoro wcześniej śmierść przed oczami widziałam to teraz bym na zawał padła :D:D 


Były także takie fajniaste krowy :D:D aaaaaaaaaaaaaaaaaaa !, ale takie wyjebane w butow normalnie :D:D
Ps. kupcie mi taką na urodziny :D!
Potem udeżyłyśmy na miasto do Rodos :) łooojezu cudowne miejsce szczególnie nocą :) 



Pewnego dnia wylądowałam znowu w Turcji:D w Marmaris :) ale tym razem z Mamą , Mahmedem ,Enginem i Alkiem:D Ogolnie kocham Turcje :D kocham Fethyie :D i SUGAR BEACH :D ktorej zdjęcia nie mam bo miałam lepsze rzeczy do roboty :D. Dzien poźniej sama pojechałam do Fethyie o dziwo moja mama sie zgodzila :O żebym spędziła sobie dzien z Enginem :D co mnie bardzo ucieszyło. W dodatku dostał także zaproszenie do Polski :D :O Na które się zgodził.Ogolnie to sie nie mogę doczekać ! :D w Turcji byliśmy przed popołudniową porą. (Marmaris ) płyneliśmy wodolotem koło 40 minut z Rodos. Połaziliśmy zadzwoniłam do Engina oczywiście nie moglismy się znaleść hahaha :D , ale ze mną żadko kto może sie odnalesć :D.. Wkońcu się znaleźliśmy :D Spędzilismy dzien razem :) i dostałam bardzo miłą niespodziankę :) .




Uwielbiam go no :D
Potem ,któregoś dnia mieliśmy samochód to wyruszylismy do miasteczka Lindos :D Nie wiem gdzie to nie ogarniam :D więc wam nie opisze :D wiem , że bardzo na dole wyspy :P

no więc troche zdjęc :) 



Kurde nawet nie wiecie jak ja lubie podróżować :D Już mamy z Majką plan wyjechania na wakacje życia :D
Normalnie aż sie doczekac nie mogę :D siedze w tej polsce jakieś 4 dni i nie moge już tu usiedziec na tyłku -,-
JEST BEZNADZIEJNIE  :D nie nawidze tego kraju -,-
No aż żem się zdenerwowała :D Będzie jeszcze PART III z GRECJI I TURCJI łącznie czekajcie !
buziaki :*

KURDE SORY ZE ROBIE TO W TAKIM ŻÓŁWIM TEMPIE...:D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz