czwartek, 2 czerwca 2011

HELL YEACH :D

Stwierdziłam iż jest tu troche za nudno :D więc ja już czuje chill wakacji poczuj i ty hahaha :D Nie no jest super :D w moim pokoju panuje totalny syf :D a oto dowod na to :D

ładny , prawda ?:D
no więc siedze sobie teraz i pisałam z moim wyjebanym z butów kuzynem :D mam nadzieje , że z wakacji coś wyjdzie :DChceeeeeeeeeeeeeeeeeee :D no wiecie no :D Chce wakacje :D..
A teraz sobie tak myśle jak by to było gdybym ja była taka grzeczne córcia mamci :D , która chodzi do kościoła , sprząta , mówi dziękuje , prosze i przepraszam :D myśle sobie także , że to by było bez sensu .. nie możemy marnować swojego życia :D Owszem kiedy trzeba można być powaznym  , ale tak to poco myślec racjonalnie ? Życiem trzeba sie troche zabawić :) I myślę ,że te wakacje będą zajebiste !:D Zaaaaaaaaasady przecież są po to by je łamać :) :D hahahha no nie moge :D jestem tak podjarana , że szok :D.
Kupcie mi namiot !
ZA DWA DNI WYJEŻDŻAM , A GÓWNO W TEJ WALIZCE MAM TAK ZA PRZEPROSZENIEM :D JESTEM NIE OGARNIĘTA :< TAAAAAAAAAAAAK WIEM :D NO CÓŻ . 
OGOLNIE TO WSZYSTKO WALA SIE PO PODŁODZE :D MUSZE WYMIENIĆ JESZCZE TROCINY CHOMIKOWI I ŻÓŁWIOWI WODE , WYKĄPAĆ PSA I OGARNĄC POKÓJ ;DNIE CHCE NIKT TEGO ZA MNIE ZROBIĆ ? 

TERAZ PEWNIE OD JUTRA MNIE TUTAJ NIE BĘDZIE , ALE MAM NADZIEJE , ŻE JAK WROCE ODRAZU COŚ WSTAWIE :D.
PS. MAJKA WIDZISZ TĄ NIEBIESKĄ? :D O TĄ MI WTEDY CHODZIŁO :P.

BASS DOWN LOW , BITCH !

SIEMA :D ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz