środa, 25 maja 2011

A like the way you hurts.


to sie porobiło.No cóż... łatwo nie jest , ale może i tak być musiało nie będę sie na wczorajszy temat rozpisywać bo to chyba nie ma sensu... Przykro mi i tyle,że tak wyszło. :(







A TERAZ LEPSZE CZĘŚĆ ROZRYWKI :)
jutro dzien mamy :) musze coś ogarnąć dla mamci :D wsumie aż taka zła nie jest :)
w sobote zdjęcia? i Neptunalia z dziewczynami !:D :* kurde nawet nie wiecie ile ja czekam na to :D
Dzisiejszy dzień od godziny 16 to było totalne opierniczanie się :D przyszłam , zjadłam , poszłam spać , wstałam i  oglądałam telewizje :D a jutro historia :<! FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU :D
Czekam na wakacje i zdjęcia z Pauliną :D zawsze coś fajnego wyjdzie :) Powinnam zacząć myśleć wsumie nam powolnym pakowaniem , ale coś mi sie nie chce . Ogolnie to sie straszny leń zrobiłam -,- portfolio na 4 ?! WTF :OOOOOOOOOO siedziałam nam nim 2 miesiące, a to wszystko tylko przez to ,że sie obrazy nie wydrukowały -,- dobra więc musze to jeszcze poprawić. W niedziele zaaaaaaaaaaaawody !:)
kurde wsumie szkoda , że to tak szybko zleciało i ,że to już koniec :< Będzie mi brakowało wtorkowych obolałych pleców i czasówek na , które tak narzekam , ale pamietam , że oglądałam jakiś film i było coś typu " kiedyś będziesz dziękować swojemu trenerowi , że czasem go nie nawidzisz za ten wycisk " Wsumie coś w tym jest :). w Lipcu do szczytna sie wybieramy :D KTO JEDZIE?! Przeciez wiecie , że moja babcia jest zajebista :D.Chciałabym też pojechać na jakieś namioty , ale to nie wiadomo czy wypali .
Teraz siedze sobie i pije specyfik już jest w miare ok , ale musze nadrobić ten stracony weekend :(

\No więc myśle , że muszę zrobić historie co będzie trudne :D...Bo mój mózg już słabo jak na dziś funkcjonuje.




I MISS U ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz