czwartek, 26 maja 2011

Sex , drugs & rock n roll :)

Dzisiaj dzien mamy ! :)
Po 3ciej lekcji zerwałam się specjalnie dla Ciebie mamo :D i zrobiłam Ci ciasto czekoladowe , ktore Ci bardzo smakowało :)





Musiałam się jakoś tam wykręcać z pytania czemu tak szybko jestem w domu :D , ale dałam rade :)
Kupiłam mamie także kwiatki :D

Teraz siedze sobie i musze sie chyba zabrać  za fizyke , ale nie chce mi sie coś za bardzo :D.
Jutro dodam jakieś swoje zdjęcie :) bo dzisiaj nie miałam nawet kiedy czegoś zrobić:D Jedynie tylko to co kupiłam i zrobiłam :)JUUUUUUUUUUUUUUTRO JEST PIĄTEK ! <3 i wkooooooncu sie przytule :D:* Musze także kupić nową maskę i płetwy bo za tydzien robie out :D Kurde wkoncu !:D nie chce mi sie juz tu siedzieć -,- Znam już szczegoły jakie kolwiek :) wiem ,że mamy wynajęty duży fajny jacht :D płyniemy na nurkowanie, Sofii sie opala :D , wracamy pod wieczór :D i night life :D .kurde jaram sie jak dziecko tym :D Wsumie nie wiem o czym pisać bo nic sie dzis nie wydazyło szczególnego :)
KOCHAM MOJĄ MAME :D:*





Piosenka na dziś:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz