sobota, 28 maja 2011

butterfly.

Dzisiejszy dzien ? Całkiem spoko :).Pierwszy dzien i czuje sie świetnie :) wszystko poszło zgodnie z planem :)  jutro zawody mam także nadzieje , że jutro także będzie dobrze , a potem będzie już z górki :) Ciesze sie, że mam sparcie i , że mnie ktoś wkoncu rozumie :).Dlatego od dwóch dni o tym nawijam ciągle .Od poniedziałku moge lecieć na totalnych hardcorze i cieszyć się życiem :) kończą się treningi ! Wkoooooooooncu .
Dowiedziałam się także do jakiego miasta lece za 9 dni wypoczać :) jest to FETHYIE  ( gdzieś w Turcji ) :D



Baaaaaaaajecznie !:) Teraz musze tylko ostatni tydzien poprawiać oceny :) Dzisiaj wypisałam sobie co będzie po teraźniejszości :) , a od teraz się już zamykam na ten temat nie wiem czy mnie wogole wczesniej rozumieliście :p , ale może sami zobaczycie :)



Mam ochote na powtórke z przed 2 tygodni :) Mam nadzieje , że w wakacje spędzimy troche czasu razem tak jak ostanio :D i jeszcze lepiej !:D 

No dobra lece oglądać nothing hill :) :*
mua :*
Ps. Ciesze się ,że was jest tutaj aż tyle ponad tysiak :D 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz