piątek, 29 kwietnia 2011

Don't Hold my heart .



No cześć :*  Dzisiaj sie wsumie majóweczka rozpoczyna :D nie licząc żu-żu :D ( cenzura ) to chyba nigdzie tyłka nie rusze :( były plany , ale coś mało zapału do nich :) Byłam sobie dziś na rowerze wsumie czasem trzeba być samemu :)I wpadłam na pomysł , że może zaczac przygode z Kitem ?:D.
Dzwonie własnie do Darii , która nie odbiera :D...

Pozdrawiam Adriana i Dominikę :D:* moje słoneczka:D.
O odebrała Darcia :D i własnie dowiedziałam się , że mnie prawie całe wakacje w Gdańsku nie będzie :D...

6-13 Turcja 17 - 25 Grecja , 19 - eeeeeeeeee nie wiem :D , ale napewno w sierpniu wróce z Darią i Darkiem :D i z misiami mymi potem namioty czy coś :D :* apotem w sierpniu do Tatki :D <okok> Pozdrawiam tego kto wymyslił, ze wakacje maja trwać TYLKO 3 miechy :< czekam na nie tyle a tu  tak mało :D
CZEKAMY NA RUNOWO MOJE PANIE :D. 

RATUJCIE PROSZE MOJĄ MAJÓWKE :D ! JAKIEŚ PROPOZYCJE :D?

 a i plus co do jednego pana
/ " może musisz mu pokazać co tak naprawde traci " jak to powiedziała Kate o williamie :)..
Prawda?.




  :D Zdecydowanie Taaaaaaaaak :D.!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz