piątek, 29 kwietnia 2011

tak zmienił mnie czas,Szukając nas zgubiłam siebie.

Wsumie to mam dzisiaj jakiś taki dziwny dzien to moj drugi post dzisiaj.

Tak sobie myśle , że ja sama nie wiem czego ja od życia chce .To co chce to mnie nie chce . Kumacie? -,- ja już sama sie gubie  ;x Ciesze sie , ze mam przyjaciół, ale to na dłuższa mete nie starcza :) myśle sobie , ze no fajnie , ale z drugiej strony dziwnie jakoś . Jestem chyba jakimś dziwnym typem człowieka ,który chce kogoś a zarazem  chce być sam . Wsumie to nawet nie wiem co sie ze mna dzis dzieje , ale to nie jest normalne . Dzisiaj sobie pomyślałam " jak to zajebiscie jest mieć rodziców " przecież oni zawsze będa mimo wszystko. Kocham ich i normalnie bym oddała serce za nich . Tak Tak sami pewnie sobie myślicie , ze ja coś z głową mam no , ale cóż ktoś musi być dziwny :D. Mimo ,ze sama nie wiem czego chce od życia mam nadzieje , ze mi sie poukłada w głowie. Troche chociaż :)

Tęsknie !:* nasza wspólna pierwsza impreza :D i Rihanna - Who's that chick :D
 ŻYJMY CHWILĄ !



















1 komentarz:

  1. spoko piszesz, pisz wiecej, chetnie poczytam ;d
    http://dajmipowod.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń