czwartek, 28 kwietnia 2011

Let's Run Away !

Więc...
Dzisiaj byliśmy w kinie :). Właściwie to film mi się podobał :) ( Jan Paweł II " Szukałem was" )
Dzisiaj pięknie słoneczko świeci no, ale trzeba się wziąść troche za naukę bo bardzo mało czasu zostało a Turcja coraz bliżej ! Dzisiaj miałyśmy fajne rozmyślenia z miką apropo wydatków-,-  no , ale mniejsza :)...




Życiowe marzenie ?
AFRYKA. To dziwne , ale tak :D
"
Wyjazdy do Liberii są stanowczo odra­dzane. Jeśli podróż jest konieczna, należy pamiętać, że kraj ten przez wiele lat nękany był działaniami wojennymi i sytuacja nie jest całkowicie stabilna. Przed przyjazdem należy koniecznie zapoznać się z aktualną sytuacją w kraju. Zaleca się przebywanie głównie w stolicy. Zagrożenie przestępczością wszelkiego rodzaju jest bardzo duże, często zdarzają się rabunki. Sytuacja gospodarcza kraju jest zła. Policja nie ma możliwości udzielenia pomocy w razie kradzieży. Problemem może być pomoc służb konsularnych w przypadku utraty dokumentów czy pieniędzy, gdyż w Monrowii jest tylko kilka przedstawicielstw zagranicz­nych, a ich personel jest ograniczony do minimum." Czytałam wczoraj sporo o warunkach w Arfyce i nawet takie recenzje mnie nie przerażają , a odwrotnie wręcz nakręcają ...:D nie kręci mnie jakoś za bardzo ucywilizowany świat. Owszem jest cudowny co bysmy bez niego zrobili? Ale myśle , że Afryka ma dużo w sobie tajemnicy :)

  • 2,000 Lions
  • 11,760 Elephants
  • 25,150 Buffalos
  • 1,000 Leopards
  • 5,000 White Rhinos and 350 Black Rhinos
CHCE TAM BYĆ !! :D

Kenia , Algieria ,Zimbabwe , Mali , Maroko , Angola , Gwinea , Etiopia , Czad , Uganda. Moje marzenia na przyszłość :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz