poniedziałek, 18 czerwca 2012

Sunny day !

Dużo rzeczy do zrobienia , a tak mało czasu ;x
W końcu mamy pogodę w naszym cudownym Gdańsku ! :) Za tydzień opuszczam Polskę i mam nadzieje , ze obsypie Was mnóstwem zdjęć :) Tymczasem mam do posprzatania cały pokój co mnie troche przerasta bo mój poziom lenistwa jest niesamowity w dodatku pęka mi głowa ;c ...
Jakie macie plany na wakacje ? Myślicie , że pogoda w te wakacje w końcu dopisze ? :D Miejmy nadzieje ! Mam nadzieje , że niedługo będe miała szansę się porządnie wyspać bo ostatnio z tym jest strasznie źle , ale chyba skorzystam z motta " Spanie jest dla słabych " Przynajmniej przez ten tydzien :) Do tego pięknie pasuje piosenka Wiz Khalifa - No sleep , która właśnie leci w głośnikach .
Dzisiaj mecz Hiszpania - Chorwacja ! Na kogo stawiacie ?-  Ja kibicuje Hiszpanii :) !

Lecę sprzątać  bo do wieczora się za to nie wezmę .
cya ;3





2 komentarze: