wtorek, 5 czerwca 2012

Make it faster

Cześć Wam !:)
Nareszcie mam czas żeby usiąść i napisać coś dla Was :)...

Zaczęłyście już szukać stroi kąpielowych ?:)  Jakieś ciekawe , polecane ? Z tego co widziałam H&M słabo w tym roku  sie popisał ... Wy też już tęsknicie za plażą , słońcem , imprezami , grillami , leniuchowaniem i robieniem szalonych rzeczy ? :) - Ja też !
Narazie musze zadowolić się piachem i mnóstwem szalonych rzeczy z wspaniałymi ludzmi wokól mnie :)
Co myślicie o kolorowych końcówkach ? :)


Lece przeglądać wakacyjne oferty bo czas coś wybrać ! :)
Trzymajcie się :*
Ps. nigdy sie nie podawajcie bo świat należy do odważnych !







2 komentarze:

  1. Fajne fotki:0 Ja też chce już na wczasy!

    OdpowiedzUsuń
  2. jasne że tęsknię za wakacyjnym szaleństwem :) śliczne zdęcia ;)

    OdpowiedzUsuń