niedziela, 15 kwietnia 2012

If we don't end war , war will end us .

Cześć dawno mnie tu znowu nie było , ale ostatnio znowu jestem bardzo zajęta . Ciągle nauka , dom , nauka , dom . Wstaje dzisiaj rano z wielkim urojeniem , że jest poniedziałek. Za dużo stresu :O 
   Wczoraj tak sobie siedziałam , że może by tak kiedyś napisać książkę i iść w ślady M.W. ?...
Jedni lubią gotować , drudzy lubią kolekcjonować , a jeszcze inni lubią adrenalinę związaną z poznawaniem świata. :)  Wiecie nie ważne , czy jesteście dziewczyną, czy chłopakiem . Zawsze będą mówili , że nie dacie rady . Czasem trzeba się odwrócić i robić swoje , a potem patrzeć jak z zazdrości stają się kimś innym dla was bo wam się udało spełniać marzenia :)

  Moja mama od 5 dni robi babeczki już patrzeć na to nie mogę :P Jacyś chętni ,  aby opróżnić moją kuchnie ? :D 




Miłego leniuchowania ;-* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz