wtorek, 10 kwietnia 2012

DESERT FLOWER.

święta święta i po świętach..
no cóź jak wasze wagi ?:D U mnie tragedia O.o Dlatego nie lubie świąt . Babcia wciskająca w was jedzenie , sprzątanie , narzekanie ... Ale trzeba stanąć na nogi i iść do przodu (:
Siedzę i tęsknie za wakacjami  , słońcem i wsumie to chciałabym wrócić do Afryki.
Dzisiaj obejrzałam film " Kwiat Pustyni " i jak zwykle do mnie to uderzyło .
Wiedzieliście , że 6000 kobiet rocznie jest nadal obrzezanych ? Jak takie coś można wogóle zrobić kobiecie?
Macie też tak czasami , że bardzo chcielibyście zmienić ten świat , a czujecie , że nie macie tyle sił ?
Nie są to tylko jakieś tam gorzkie żale bo tu nie o to chodzi , ale naprawde postanowiłam sobie , że wyjade kiedyś do Afryki i pomogę tym ludziom. Czasem nawet ludzie nie mają pojęcia co sie dzieje na tej ziemi. I to mnie przeraża , że większość jest obojętna.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz