wtorek, 6 marca 2012

HAPPY BDAY !

Jest pięknie !:) Wkońcu chyba jest dobrze  ! Aż chciało mi sie wstawać w poniedziałkowy poranek !  Mam nadzieje, że to bedzie trwało i trwało :) Pierwszy raz poznałam osobę taką , którą można byłoby sobie tylko wymarzyć :)

Od kilku dni czuje się jeszcze nie doleczona no , ale to wsumie moja wina jak sie schodzi roznegliżowanym  bo się zapomina o wszystkim z zamyślenia to co tu się dziwić :) Jutro idę wkońcu do fryzjera.Stresuje się jak cholera :D Dla mojego fryzjera centymetr jest metrem więc ... też byście sie bały :D mam nadzieje , że będzie dobrze ponieważ mam zamiar zapuścić włosy do bioder , a następnie robić sobie takie sympatyczne fale :D

Dokładnie






CHCIAŁABYM ZŁOŻYĆ TOBIE PAULINKO ŻYCZENIA :D AWIĘC ZACZYNAM !
ŻYCZĘ CI DUŻO ZDRÓWKA BO TO NAJWAŻNIEJSZE , MIŁOŚĆI I ŻEBYŚMY PRZETRWAŁY TYLE ILE JUŻ PRZETRWAŁYŚMY ! CHCIAŁABYM ŻEBYŚ ZAWSZE BYŁA TAK WESOŁA JAK JESTEŚ I ŻEBYŚ WKOŃCU ZNALAZŁA KOGOŚ FAJNEGO :D NATURALNIE POŚWIĘTUJEMY W SOBOTĘ , STOOO LAT !




1 komentarz:

  1. Dziękuję za wszystko i ja też mam taką nadzieję!. Jesteś taką osobą, na którą nie da sie patrzeć bez uśmiechu na twarzy :*

    OdpowiedzUsuń