wtorek, 28 lutego 2012

thank you !

aaaaaa dziś na obiad jemy owoce morza !!!  Co prawda nie smakują tak samo jak nad morzem śródziemnym , ale można to przeżyć ... :) Co należy do waszych najlepszych smaków jeśli chodzi o owoce morza ? Ja szaleje za kalmarami , homarami , krewetkami i .... , gdy byłam w Turcji poznałam algi morskie :) Są nie do przebicia ! Niestety nie mogłam znaleść żadnego zdjęcia ...a co należy do waszych najlepszych dań ?  :)




Chciałabym wam także podziękować , że jest was tu ponad 10 tysięcy !:) Mam nadzieje , że będzie was tu 10 razy tyle ! :D



3 komentarze:

  1. nie jestem fanką krewetek ale od czasu do czasu jadam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie przepadam za krewetkami ;<

    OdpowiedzUsuń
  3. ja b. lubię krewetki, a do tego pomidorki? Mniam ! :)
    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń