środa, 29 lutego 2012

LAZY DAY






coffee , coffee , more coffee please . 
Kawa za kawą , ąż się czasem boje o swoje zdrowie no , ale cóż poradzić :) są także plusy kawy :) Mogłabym nie jeść , a mieć pod nosem ciągle dobrą kawę :) Jaka kawa jest waszą ulubioną ? cappuccino, expresso a może macchiato ? Ja wsumie przestawiłam się ostatnio na czarną kawę , ale nigdy nie odmówię tej z mlekiem :) Jedyne czego nie znosze w kawie to tłuste mleko . Gdzie najchętniej pijacie kawy ? 
Starbucks czy coffee heaven ?



           








  



Trzymajcie się lecę uczyć się biologi  :*

1 komentarz:

  1. ale mnie teraz naszła ochota na gorącą czekoladę z bitą śmietaną, piankami i posypką... Mmmm... <3 kawę piję rzadko, bo mam aparat na zębach i staram się ją ograniczyć. ale od czasu do czasu lubię wypić taką z mlekiem i odrobiną cukru <3

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :P

    OdpowiedzUsuń