niedziela, 15 stycznia 2012

winter time !


NO I MAMY ZIMĘ ! CZY WAM TEŻ TAK ZIMNO? !
Trzeba było się zabezpieczyć na nadchodzące tony śniegu.Poprostu wymarzony poranek !Wstajesz rano , wychodzisz i chcesz jak najszybciej wracać.Nie lubie zimy pod tym względem , że nigdy nie mogę wstać z łóżka .Też tak macie ?:P
Chciałabym wam powiedzieć ,iż z moim zespołem piszemy artykuły do gazety . Mam nadzieję , że wygramy. Ja zajmuję się tematem Afryki , Unicefu oraz języka. Tematy akurat pasujące do mnie więc mam nadzieje , że wyjdzie dobrze !

Wróciłam właśnie z małych zakupów i oto nowe zdobycze :) ! Buty kupiłam zupełnie przypadkiem , ale jestem zadowolona :) A kurtka jak kurtka :) Zima nadeszła jakoś trzeba sobie radzić :) Kurtka na zdjęciu wygląda bardzo szeroko może to dlatego , że tak zdjęcie zrobiłam , ale w rzeczywistości jest to S.
W sumie postanowiłam , że tradycyjnie będe nosiła jakąś sportową bo nie znoszę puchowych kurtek :O
Jaką wy wybrałyście kurtkę na zimę ?:)


1 komentarz: