środa, 18 stycznia 2012

UNICEF



Cześć !:) Właśnie skończyłam pisać ostatni artykuł ( który wygramy !) do gazety był to temat Unicefu wiec akurat coś dla mnie :). Są to takie tematy , że jeśli komuś nie jest obojętne ludzkie cierpienie uderza go to od środka- bynajmniej tak jest w moim przypadku. Dlaczego wciąż tak jest ? Dlaczego ten świat jest tak skonstruowany , że osoby ,które nigdy nic nikomu ni zrobiły są skazane na takie życie ? 


Trwa teraz akcja " Wszystkie kolory świata " , która jest projektem Unicefu. Jeśli twoja szkoła jeszcze nie dostała takiej informacji poinformuj ich :). Wiecie co jest celem ? 
Celem jest zaszczepienie dzieci w Sierra Leone ,które jest jednym z najbiedniejszych miejsc na świecie. 
Jedna lalka = życie jednego dziecka. Czy nie warto ?:)



film , który totalnie mnie rozbraja na kawałki. 


______________________________________________________


A teraz troche z życia codziennego. Dni lecą strasznie szybko , wiele nauki , ciągle coś do zrobienia. BRAK CHWILI DLA SIEBIE ! :( niech te 12 dni zlecą szybko chce już sobie odpocząć spotkać się z Felixem i Dominikiem no i z tatą rzecz jasna ;)  W dodatku ciągle jestem chora , zawalam basen przez to no i brak motywacji do porannego wstawania , też tak macie ?:P Bo ja jestem strasznym leniem :D. No nawet nie wyobrażacie sobie jak bardzo ! Od kiedy jest zimno nie udało mi się jeszcze wstać równo z budzikiem  co widać w mojej frekwencji w szkole ^^ Ale to nic , zawsze mi sie udaje tym razem też się uda :D. !! Wiecie co jest najważniejsze ? Uśmiech jest najważniejszy :*
Zdjęcie dedykuje Goooooooosi , Paulinie i Patrycji ;-* 
:D Czy wy też czekacie na Majówkę ?:D:D 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz