sobota, 28 stycznia 2012

Throw Your Hands Up !

No wiec tak ^^... Ciesze se jednynie z tego , że nie wylądowałyśmy wczoraj na komisariacie dwa razy i ciesze sie także , że nie jestem chora . Dziekuje wiecej pytan nie mam hahah :D Sopotowa noc szalona , jak zwykle zreszta :D... Lecz myśle teraz tak sobie , że  w wakacje to troche lepszy klimat :D ... Dziekuje temu komuś , kto stworzył Sopot- jesteś Bogiem :D ! Ej chłopaku z przed Organiki odezwij sie  hahahah :D ! :(  <3 + Dj'e z Copacabany <333333  o matko !! :D 
Dzisiaj mam wsumie mało czasu już na wszystko ... Musze sie spakować bo w poniedziałek o 11 musimy być już na lotnisku , musze kupić prezent dla taty no i ogarnac caly ten bałagan wokół mnie . ! Czasu mało , a chęci brak :D. 


No więc jednakże będe leciała trochę jeszcze pospać ^^
Pozdrawiam także kolege z Mc o 2 w nocy ^^ i Dawida , który już miał mnie dość :D Wybaczcie :D :* 
DO POWTÓRKI !





5 komentarzy: