niedziela, 29 stycznia 2012

SUNDAY ...

Znacie to uczucie , kiedy sami nie wiecie co wam jest ? Albo , kiedy nie chcecie z nikim gadać ? Chcecie być totalnie sami . Zapewne tak. Sama nie ogarniam co sie dzieje ... Moj dzien to bezsensowne siedzenia na facebooku i opierdzielanie sie. Jak wasza niedziela ? :) Tak sobie pomyślałam , ze skoro są ferie to może warto by było dokończyć czytać książkę i wkońcu się za to zabrałam i skończyłam o Afryce i postanowiłam dodać jakić post ;) O kurcze mam takie ochotę na Shushi , że to głowa mała :O ! California roll sushi plate



Jutro z rana samolot wiec o 18 już będziemy w Lindau ;) Jeeeeeeeeejku nie moge się doczekać !! Naturalnie jeszcze sie nie spakowałam do końca heheh :D No ale taka już jestem , że wszystko na ostatnią chwilę robię ;) Też tak macie ??

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz