wtorek, 15 listopada 2011

umreumre umre

A więc tak siedze sobie teraz i myśle jak to bedzie do dupy za godzine kiedy moja mama wroci z wywiadówki :D
umre, umre , umre ! no cóż raz się żyje !:D pewnie i bedzie rozkmina w pierwsze 5 minut " GDZIE JEST INTERNET ?!?!?!?!? :( " ale myśle , że jej przejdzie jutro , pojutrze ewentualnie za tydzien <wylewa miliard łez> Ostatnio nie pisałam bo czekałam na zdjęcia :) ostatnio moje dni są straaaaaaasznie zalatane  projekt , nadrabianie zaległosci , HISTORIA :O a co tam mój tok myślenia czasem mnie przeraża w jakim chill oucie ja to czasem przyjmuje. Zero wyjazdów ? hahahah za każdym razem to słysze ,czy wasi rodzice też mówią w kółko to samo ? Jednakże chciałabym wam pokazać zdjęcie ,które będzie zapowiedzią do większej ilości zdjęć :)
\





Chcecie więcej zdjęc?:)

A jak u was wy juz po wywiadówce ?:)

10 komentarzy:

  1. Genialny blog ! ;D

    Na blogu http://shewasyoungms.blogspot.com/2011/11/uwaga-konkurs-azjatycki-styl.html

    jest organizowany konkurs! Do wygrania bony na zakupy w sklepie AzjatyckiStyl.pl o wartości od
    20 nawet do... 200zł!

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne jest zdjęcie i cudnie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  3. no pewnie ze checemy więcej ;]
    moi rodzice nie wiedza ze jest wywiadówka ..
    tak jakby zapomniałam im powiedzieć ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Więęęęcej zdjęć ! ; D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna jesteś !!

    OdpowiedzUsuń
  6. nieźle kark skręcałem, żeby sie dopatrzeć

    OdpowiedzUsuń
  7. czasami żeby ujrzeć to co chcemy trzeba się troche wysilić ;DDDDD
    Jesteś genialna !

    OdpowiedzUsuń
  8. skąd legginsy? :)

    OdpowiedzUsuń