sobota, 12 listopada 2011

I LOVE BARCELONA !

Cześć :) ! Właśnie wróciłam z basenu pogoda od dwóch dni jest wręcz piękna !:) Wstałam sobie koło 11.20 i za oknem przywitało mnie słoneczko :D coś pięknego!:) Ponieważ od kilku dni jedyne co widziałam za oknem to była mgła...i chmury ... Dzisiejsze plany ? Pójde sptokać sie z Adrianem no i potem siłownia z Gosią :) Czy wy też czujecie sie jakby była niedziela ? Mam straszną ochotę na wyjechanie gdzieś daleko przed siebie zabrać kogoś ze sobą i poprostu olać jutro.


W najbliższym czasie będe zmieniała troche wystrój bloga :) 




Najpiękniejszy tekst piosenki , która zawsze jakoś tak mnie uderza od środka. Eminem- When i'm gone.
[...]Have you ever loved someone so much, you'd give an arm for?
Not the expression, no, literally give an arm for?
When they know they're your heart
And you know you were their armour
And you will destroy anyone who would try to harm her
But what happens when karma, turns right around and bites you?
And everything you stand for, turns on you, despite you?
What happens when you become the main source of a pain?
"Daddy look what I made", Dad's gotta go catch a plane
"Daddy where's Mommy? I can't find Mommy where is she?"
I don't know go play Hailie, baby, your Daddy's busy
Daddy's writing the song, the song ain't gonna write itself
I'll give you one underdog n' you gotta swing by yourself
Then turn right around on that song and tell her you love her
And put hands on her mother, who's a spitting image of her
That's Slim Shady, yeah baby, Slim Shady's crazy
Shady made me, but tonight Shady's rock-a-bye baby

And when I'm gone, just carry on, don't mourn
Rejoice every time you hear the sound of my voice
Just know that I'm looking down on you smiling
And I didn't feel a thing, So baby don't feel no pain
Just smile back
And when I'm gone, just carry on, don't mourn
Rejoice every time you hear the sound of my voice
Just know that I'm looking down on you smiling
And I didn't feel a thing, So baby don't feel no pain
Just smile back

I keep having this dream, I'm pushin' Hailie on the swing
She keeps screaming, she don't want me to sing
"You're making Mommy cry, why? Why is Mommy crying?"
Baby, Daddy ain't leaving no more, "Daddy you're lying
"You always say that, you always say this is the last time
"But you ain't leaving no more, Daddy you're mine"
She's piling boxes in front of the door trying to block it
"Daddy please, Daddy don't leave, Daddy - no stop it!"
Goes in her pocket, pulls out a tiny necklace locket
It's got a picture, "this'll keep you safe Daddy, take it withcha'"
I look up, it's just me standing in the mirror
These fuckin' walls must be talking, cause man I can hear 'em
They're saying "You've got one more chance to do right" - and it's tonight
Now go out there and show'em that you love 'em 'for it's too late
And just as I go to walk out of my bedroom door
It's turns to a stage, they're gone, and the spotlight is on
And I'm singing... [...]



Przygotowałam wam też kilka zdjęć z Barcelony :)  Mam nadzieje , że to polubicie :)



















NIEDŁUGO ŚWIĘTA , MACIE JUŻ JAKIEŚ POMYSŁY NA PREZENTY ? CO CHCIELIBYŚCIE DOSTAĆ?
PODZIELCIE SIE TYM :) !
BUŹKA :*

16 komentarzy:

  1. haha , a ja za to wczoraj czułam jakby była sobota ;)
    ja zawsze na święta losuje się z koleżankami i kupujemy sobie prezenty ^^
    ale jeszcze nie mam nic upatrzonego ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. też nie mam zielonego pojęcia na prezenty :(...

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszcze Barcelony :(

    OdpowiedzUsuń
  4. zdecydowanie lepiej Ci bylo w "tamtej grzywce" czy też "bezgrzywku" :D wyglądałaś na starszą ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. no właśnie sie zastanawiam czy teraz ją zapuszczać , czy też ścinać :( zrobiłam ją tylko na okres zimy , jedni mowią , że wyglądam poważniej jedni , że młodziej :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne te zdjęcia z Barcelony, kocham to miasto!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym pojechać do Barcelony :D.
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  8. oczywiście , że obserwujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nie wiem co mam innym kupić na święta :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Sagrada Familia :) Mam tego zdjęcia własnoręcznie robione :P

    OdpowiedzUsuń
  11. też wszystkie zdjęcia są robione przeze mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. pieknie tam ;). ja kompletnie nie wiem co do prezentu :c

    OdpowiedzUsuń
  13. Jedyne czego bym sobie życzyła na Święta, to śnieg! :)

    Zapraszam do mnie na (w miarę) regularne porcje barcelońskich klimatów.

    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. I can't remember; I just found you. :)
    Facebook
    Twitter

    OdpowiedzUsuń