niedziela, 20 listopada 2011

Take me back home .



Życie jest przewrotne i to bardzo , a ja musze znaleść osobę ,która będzie nadążała za mną .Nie wiecie nawet jaka ja jestem przewrotna Teraz moze mam uśmiech na twarzy , ale stan mojego samopoczucia zmienia sie z sekundy na sekundę. Mam bardzooo dużą potrzebę wydostania się stąd jak najdalej .Nie wiem jak wy , ale mnie nic nie trzyma w domu . Chce   być wręcz przeciwnie jak najdalej !:) ZA 31 DNI WYLATUJE DO MONACHIUM znowu więc sylwestra spędze tam :) Są plusy i są minusy ;) Nie mam nowych zdjęć , ale obiecuje , że to zmienie i zrobie jakiś Outfit :) A takim to słonecznym akcentem kończę tą notatke iż skończyła mi się wena :) Kiedyś jak wyląduje gdzieś na drugim końcu świata napisze książkę :)  Takie mam postanowienie . Pewnie myślicie sobie , że ona oszalała czy coś w tym stylu , ale jesli człowiek dąży do tego to tego dokona :)









Powiedzcie co dla rodziców na święta ?!?!?!?!

1 komentarz: