sobota, 22 października 2011

@#$%$^#@!

Czesc ! Dzisiaj znowu myśle sobie co by było gdyby ...Gdyby było normalnie ? Gdyby życie było takie proste ?
Gdybyśmy nie mieli problemów i gdybyśmy mieli wszystko czego chcemy ? Gdy zaczynamy dostawać wszystko co chcemy gubimy sie w tym . Dlaczego tak , a nie inaczej ?. Czemu zawsze mamy kogoś takiego kto jest z nami od dziecka ? I czemu on zawsze bedzie w twoim sercu ? Mam 1000000000000000000000000 pytań do świata tylko jakoś odpowiedzi brak. Właśnie wrocilam od kosmetyczki mam opuchniętą twarz troche :( więc z domu nie wychodze przez weekend . Pije sobie właśnie herbate i oglądam wszystkie zdjęcia z Turcji i Hiszpanii boże jak ja tęsknie za tą Turcją :((( . <33333333 tyle sie wydarzyło , takie rzeczy zobaczyłam ;) MAM NAJLEPSZEGO CHRZESTNEGO NA ŚWIECIE :) za tydzien sesja niespodzianka !!:)










Lece sie troche połozyć , buźka :*

2 komentarze:

  1. "Czemu zawsze mamy kogoś takiego kto jest z nami od dziecka ?"

    A co źle, że masz mnie ? ; (

    Te quiero hermana ♥

    Tu hermana que te quiere ; ********** !

    OdpowiedzUsuń
  2. no właśnie jesteś moim najdroższym skarbem na którego nigdy by mnie nie było stać <3
    Te amo<3

    OdpowiedzUsuń