sobota, 24 września 2011

NUMB.

Cześć , Siedze sobie właśnie zakatarzona , z bólem brzucha i próbuje sie zebrać do tego , aby wziąść się za nauke. Mam za duzo na głowie , problemy w domu i w dodatku jestem między młotem i kowadłem . W dodatku zaczyna się CHYBA nie układać z Dominikiem. Życie wsumie to takie jedno popieprzone coś gdzie musisz oddychać i mrugać oczami , a od czasu do czasu coś powiesz. Masz słabości , których nienawidzisz .
Byłam ostatnio kupić buty odwiedzałam ten sklep 3 razy aż wkońcu je dostałam a wygląda mianowicie to tak :




Ogolnie to ciągle lece w doł nie ma zmian wszystkiego za dużo ,kiedy to się skończy ?

2 komentarze:

  1. w jakim sklepie kupiłaś buty? i łatwo się w nich chodzi? : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Łatwo w rzeczywistości są jeszcze troche wyższe tutaj to zdjęcie się troche rozciągnęło. w Quazi :)

    OdpowiedzUsuń