niedziela, 11 września 2011

GET CRAZY.

JESTEM TOTALNIE ZDEMORALIZOWANA...
<załamka>.
+ od jutra zaczynamy od nowa koniec tego dobrego , koniec nieogarnięcia , syfu w pokoju , olewania szkoły , IMPREZ , koniec myślenia o niczym i koniec odwalania.

Hmmmm , ale gdyby nie patrzeć było fajnie :D : D : D : D : D Myśle sobie , że bez tego byłabym poprostu znudzona życiem , a tak to zawsze tutaj ktoś sie przyczepi , napisze , pośpiewa i takie tam :D
Ekhem właśnie skonczyłam Jersey Shore oglądać . Jaaaaaaaaaak ja bym chciała tam być :O <3<3<3<3
mimo MILIARDA ton SAMOOPALACZA , SOLARIUM , IMPREZ I TAKICH TAM :D.
Siedze sobie teraz załamana moim życiem i myślę jak to będzie fajnie jutro :D. Jeszcze jakieś 9,5 miesiąca do wakacji ! hahahah chce powtorzyć tego roczne wakacje w lepszej wersji ! Oczywiście było supeeeeeeeeeer , ale chce lepiej !:D = JESZCZE więcej imprez :D SZALONYCH imprez :D

no dobra powróćmy do rzeczywistości... Właśnie piszę sobie z Roy'em i tak sobie rozmawiamy i rozmawiamy , Dominik raczył się dziś także odezwać :) A ja totalnie zwariowałam , może mózg mi się w roślinę zamienia ?! :O Hmmm no dobra ide się kąpać bo jak tego teraz nie zrobie to zrobie to o 2 w nocy i rano nie wstane znowu...

BAWMY SIĘ ŻYCIEM :D

1 komentarz: