sobota, 10 września 2011

AMNESIA.

Chce mi sie aż z tego śmiać jakie moje życie jest do dupy w niektórych momentach -,-. Poziom mojego załamania na dzień dzisiejszy wzrasta ponad 200 % Nie chce nawet myśleć o tym co się dziś wydarzyło :D +
"co by było gdyby " było normalnie?  Myśle , że było by nudno.

Dzisiaj zaliczyłam Spanie , jedzenie , opierdzielanie się , Sopot :D Fajnie było ziomeczku :) :**

Coś taka nie twarzowa jestem no , ale co by tu sie dziwić :D.. Po takiej nocy :D
Hmmm w moim pokoju panuje Syf , JAK ZWYKLE zresztą ... Nic nowego. Sterty ciuchów , kubki , jedzenie , jakieś ładowarki , chusteczki i różne dziwne rzeczy walają się po podłodze. Podobnie jest w moim zyciu i w głowie . Pora wziąść się za siebie , może zacząć się uczyć ? Hmmm. Narazie wszystko jest jednym wielkim niczym :P


ZOSTAŁY 3,5 MIESIĄCA ! CAN'T WAIT !

+ nie moge zebrać myśli , gubie słowa , znikają szare komórki -,0 :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz