niedziela, 31 lipca 2011

"Just to see her But she’s far far away
And I’d do anything just to see her face But

she’s far far away

Walk a thousand miles just to see her smile

again" 





Tak sobie dzisiaj myślę, że trzeba być konkretnym idiotom

 żeby stracić kogoś tak łatwo. ;)Bez żadnej walki i
 zainteresowania. Jednak to jest prawda ,że jak komuś się
 pokaże ,że mu na nim zależy to potem to źle wpływa  ;)


Wczoraj byliśmy sobie w Sopocie na imprezie i zaszliśmy do klubu Czekolada wcześniej tam nie byłam,ale jak dla mnie to całkiem spoczko było :D wstałyśmy koło 13 potem szybko zawinęłam się do domu w ,ktorym nic nie robiłam :D znowu jestem leniem na potęge...Za 4 dni lece do Lindau ,a potem już wkoncu moja kompanka wróci :D<3NIE MOGE SIE DOCZEKAĆ !



Teraz wróciłam z siłowni z Roksaną i wsumie to czuje sie bardzo dobrze mogłabym jeszcze na impreze jedną iść :D...hehe :D
Dzisiaj jestem nie zniszczalna !







a tutaj Alek:) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz