poniedziałek, 25 lipca 2011

bla bla bla bla .....


Dawno nie pisałam , przepraszam , ale nie miałam ostratnio wogole wsumie czasu , a po za tym taki troche głupi czas w życiu :P.


Byłam w Szczytnie spotkałam się z Darią i szwagrem :D Ogolnie fajnie było nie licząc  faktu iż nie ma pogody ...


 codziennie rano jak wstaje jest pochmurno to chyba najgorszy lipiec osttanich lat ...
Za 10 dni lecę do Lindau :) Nawet nie wiecie jak sie ciesze :D Jedyne czym się pocieszam w lipcu to moim cudownym czerwcem ,ktory był miesiącem życia :) Chociaż jak by nie patrzeć to początek lipca też nie był zły tylko zimny przecież  byłyśmy w Wawce w Kryni..Teraz jeszcze , aby dokończyć kurs nurkowy i żeby czas nie leciał tak szybko bo za miesiąc do szkoły...



Hmmm w dodatku Amy Winehouse nie żyje... a szkoda bo była jaka była, ale ją lubiłam :) W dodatku "wykrakała " sobie , że umrze młodo... No cóż na każdego , kiedyś przyjdzie czas.


Dzisiaj przeglądałam zdjęcia z Turcji i pomyślałam sobie , że ja chce tam wracać :( tak bardzo bardzo bardzo bardzo. Chciałabym także do Istambulu polecieć może uda mi się namówić kogoś :D
Tam jest coś czego w Europie nie ma. To jest zupełnie inna kultura i ludzie :) 








Dzisiaj również nie ma pogody , a więc będe leżała w łóżku jak jakiś leń ...Do okoła mnie jest taki bałagan , że głowa mała...ale NIC mi się nie chce...
Jeśli chcecie żebym wam odpowiedziała na jakieś pytanie / opowiedziała o czymś napiszcie na maila :)
Niektóre osoby mówiły , że nie mogły dać komentarza bo nie mają konta na google. Więc jeśli chcecie coś wiedzieć na maila, proszę:)
SofiiLont@hotmail.com





Ps. TĘSKNIE ZA NIĄ :*

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz