środa, 15 czerwca 2011

DIVING ,ENGIN , TURKEY , PARTY ,LOVE. PART II.

NO WIĘC WICIE JUŻ DLACZEGO SIĘ ZAKOCHAŁAM W TURCJI :D I DLACZEGO MNIE TAM TAK CIĄGNIE :)... ALE NIE TAK SZYBKO JA TAM WRÓCE PODCZAS POBYTU W GRECJI DO , KTÓREJ WYRUSZAM JUTRO !:)  bardzo bardzo bardzo tęsknie za wieczorami spędzanymi z tą osobą . :(:(:(:(:(:( ale mam nadzieje , że to sie powtórzy :D wkooońcu jestem zastępcą kapitana jak to Mr. Yasia powiedział :D a Hakke na to " Chyba żoną kapitana " :DDDDDDD hahaha :D Nawet nie wiecie jak ja tam za nimi wszystkimi tęsknie ! :O.Pewnego dnia wybrałam się sama po nurkowaniu w poszukiwaniu jakiś niebezpiecznych miejsc . WSZĘDZIE TAKIE SĄ. lubie tą adrenaline :D:D. więc ruszyłam i oczywiście sie zgubiłam -,-...






































Nie mogłam robić za dużo zdjęć ponieważ wsumie był to dzien wyborów i było małe zamieszanie ...




Uwieeeeeeeeeelbiam takie klimaty :) !
Był także cudoowny bazar na , którym kupywaliśmy owoce . Jestem tylko dwa dni w Polce , a już nie chce tu siedzieć :< chce tam wracać ! teraz JUŻ !




Jak tak sobie pomyśle ile ja tam przeżyłam , z kim przezyłam :D. i jak przeżyłam :D:D:D:D: ! to mi się to nie mieści w głowie :) Pewnego dnia Engin przyjechał po mnie i pojechaliśmy na wycieczkę po ,... W sumie sama nie pamiętam gdzie ja byłam :D bo to dosyć skomplikowane. Pokazał mi miejsce gdzie wylęgają się motyle bodajże w okolicy Baba Mountain.
Niestety mam tylko jedno zdjęcie albo dwa o nie było mi w głowie , aby sięgnąc po aparat :D..


 Byliśmy w takich miejscach , że myślałam , że to się zdaża tylko na filmach :O.Poszliśmy się kąpać fale okazały się tak duże , że nie dało się nawet wejśc , ale dalismy rade :D.  Nie ma chyba lepszego chłopaka na świecie :D ! Tak troskliwego i uczuciowego :) .Dlatego tak się jaram , że się teraz znów zobaczymy :) Engin strasznie mnie zaskoczył prezentem dla mnie w ostatni dzien.Myśle , że będe go trzymała blisko siebie ciągle :).Bo znaczy dla mnie bardzo dużo. Tęsknie także za całą ekipą nurkową :( i za Mr,Yasia... Wspaniały człowiek !


aaaaaaaaaaaaaa ! :D Oszalałam dla niego :O . 
Pozdrawiam Jurka mojego Paparazzi oraz Bodyguarda !:D , który robił ciągle zdjęcia i nie moglismy pobyć chwili w spokoju :D

Macie wsumie już tutaj sporo zdjęć muszę się spakować jutro o 16 mam samolot do Grecji , a jestem w proszku -,- !
Miłego wieczoru :* BEDE WAM ZDAWAĆ JESZCZE RELACJE Z TURCJI :)

1 komentarz:

  1. rewelacja! z chęcią bym zobaczyła taką wylęgarnię motyli ;* cieszę ze Ci sie układa śliczna;*

    OdpowiedzUsuń