niedziela, 22 maja 2011

WHAT THE FUCK ?!

NO WIĘC CZESC , CZESC WITAM NOWY DZIEN :D....

WCZORAJ Z MAJKĄ ŚWIĘTOWAŁYŚMY KONIEC ŚWIATA, ŻE TAK POWIEM...
zakończyło się to najlepszym majowym dniem i chill outem totalnym :D Stwierdzam fakt , iż musimy to częsciej powtarzać bo to było piękne <3

Teraz ucze sie gegry ,opalam się i pije lemodniade :D jest BOOOOOOOOOOOOOOSKO ! :D
Jestem załamana faktem , że (cenzura ) w szarej bluzie Prosze ! idz znowu tam !:<<<< PROOOOOOOOOOOOOOOOSZE !!!!!!!!!

Majcia :D i jej humor :D



Maja jak sie czujesz z rana ?:D wiesz , że za tydzien Neptunalia ?:D
Droga Plaża -deptak- przystanek - sklep-dom była najlepsza :D Wczesniej przemyślenia i zwiedzanie Wydm ::) <okok>Więcej tego więcej !:D


                                       
Reszty nie będe opisywać bo to są cenzurowane wpisy :D... o ktorych niektórzy nie mogą się dowiedzieć :D.
             
+ JEŚLI JESTEŚ MOJĄ CENZURĄ Z ETC W SZAREJ BLUZIE I MOTOREM SUZUKI PYTAJĄCY SIĘ JAK WYGLĄDA PARMEZAN I MÓWIĄCY ,ŻE MO PIES JEST FAJNY ODEEEEEEEEEEEEEEEZWIJ SIE DO MNIE BO PRZEZYWAM TO HAHAHA :D:<

JEŚLI CHCECIE ŻEBYM WAM O CZYMŚ NAPISAŁA , ODPOWIEDZIAŁA NA PYTANIE MOŻECIE DO MNIE , ALBO NA MAILA ,ALBO NA GADU NAPISAĆ :)




/ Przyjaźń ?... 

"PRZYJACIELE SA JAK ANIOŁY ,KTORE STAWIAJĄ NAS NA NOGI , KIEDY NASZE SKRZYDŁA ZAPOMNĄ JAK
SIĘ LATA..."


POSTANOWIŁAM , ŻE JESZCZE COŚ DOPISZE... NO WIĘC TAK :)

POLUJE NA TE TRAMPKI :D 
I <3 CONVERSE .



HELLO SUMMER.







MIŁEGO DNIA ŻYCZĘ ;*.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz