środa, 18 maja 2011

MAM DLA WAS NIE ZA FAJNĄ WIADOMOŚĆ ...
DO KOŃCA MAJA PRAWDO PODOBNIE NIE ZŁAPIECIE MNIE ANI NA FACEBOOKU , ANI NA PHOTOBLOGU , ANI NA BLOGU , ANI NA POCZCIE . PONIEWAŻ NIE MAM TERAZ CZASU DLA SIEBIE TOTALNIE ... ALE MIMO WSZYSTKO POSTARAM SIĘ WAM TUTAJ COŚ PISAĆ BO DUŻO OSÓB MÓWI MI , ŻE CZYTA BLOGA WIĘC POŚWIĘCE SIE DLA WAS :)..

Musze nauczyć się o Chinach , mapy Europy na pamięć monsunów i o Indiach... musze także dobrze przygotować się z angielskiego i na matme. Teraz pisze do was ucząć się historii :)....i co gorsza sprawdzian z RELIGI ?!. to będzie istna masakra :D... Może Ks. Piotr także czyta mojego bloga i może sie zlituje ?:D
No więc mam łep jak sklep :D przez ostatnie dni i w dodatku źle sie czuje ... -,o.
Dzisiaj w szkole jak w szkole ... jak zwykle beznadziejnie :p.

Wczoraj znowu była zacięta atmosfera w powietrzu jak przyszedł ten idiota -,- boże jak ja go nie cierpie. Drażni mnie poprostu bo jest. Może gdyby nie mieszkał tu było by łatwiej. Nawet nie wiecie jakie to beznadziejne mieszkać w takiej atmosferze. Fuuuuuuu aż niedobrze sie robi..Myślałam ostatnio jakby go wykurzyć stąd , ale chyba sie już nie da... za późno zaczęłam próbować. Wsumie i tak nikt by mnie nie słuchał jak zwykle.. Nie ma chyba bardziej działającej na mnie osoby jak on na świecie.Dlaczego zawsze musi być pod górke ?.No cóż ... ŻYĆ NIE UMIERAĆ. -,-


PIOSENKI NA DZIŚ :
GREG LASWELL - WHAT A DAY
JERK IT OUT -CAESARS
MIKA - RAIN
N DUBZ- PLAYING WITH FIRE 
TAKE THE LADY OUT WALKING
COURAGE - SUPERCHICK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz