niedziela, 15 maja 2011

AWESOME !

Czeeeeeeeeeeeść !:D
a więc byłyśmy wczoraj na koncercie Vavamuffin <3 i Eastwest Rockers <3
Hmmmm Tak to my niestety już było troche dobrze i każdemu się ręce trzęsły :(

było Boooooooooooooosko :D pięknie i cudownie :D
Dzisiaj jestem padnięta na maxa... :( , ale myśle , że jutrzejszy dzien bedzie lepszy ;)
Teraz mam faze na te piosenki z wczoraj <3
Wczoraj robiłam zdjęcia z Pauliną , które moim zdaniem wyszły bardzo pozytywnie :) ...








No więc to by było na tyle :) sami oceńcie (;




Musze zaraz iść kuć biole i angola -,-................! poprostu aż mi sie odechciewa :D chce wrócić do soboty !
Jeszcze dwa tygodnie <3 Dzisiaj masakryczna pogoda... nosa po za blok nie wystawiłam :D nie przeszkadza mi to szczerze mówiąc :D Mam nadzieje , że jutro z Dominiczką odwiedzmy zakupy nasze :D...
Mam teraz komunikat dla Majki :
Droga Majeczko! Żałuj bardzo , że nie odbierałaś ode mnie telefonu... Nawet nie wiesz jak chciałysmy Cię wziąść na ten koncert bo wiemy , że lubisz te klimaty :)... ale to pogadamy jutro :)

Pozdrawiam także Paule , Miczke , Oksane , Majke , Olcie :D:*
DO POWTÓRKI ! <pjona> !
Lece zaraz po klucze do Macieja :D i z psem :D
:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz