wtorek, 14 lutego 2012

MUST HAVE CHANEL !

Chanel


 Idzie wiosna , trzeba nabrać trochę kolorów :) !  Dzisiaj walentynkowy dień spędziłam bardzo fajnie ^^ 
niestety nie długło trzeba się pouczyć... Zima nie daje za wygraną i mróz trzyma wieć siedze w domu , a co sie  z tym wiążę ? Mam za dużo czasu na myślenie i za bardzo wracam do przeszłości ...

Dwa dni temu ostałam bardzo dziwną wiadomość na maila , a mianowicie napisała do mnie Christin z Wybrzeża kości słoniowej opowiadając swoją historię , może to zbieg okoliczności ? ..
Fragment listu , który rozwalił mnie na kawałki..
" My name is Miss Christin Wade, 24years single and never married, i am from Cote D'Ivoire in west Africa and presently residing in the N’dioum refugee camp here in Senegal where i am seeking political asylum due to the civil war that was fought in my country. The Refugee camp is control by a Reverend father, i use his computer to send you this email when he is less busy in his office.
 
My late father DR COL KENNEDY WADE was chairman managing director ( WADE INDUSTRIAL COMPANY LTD), inABIDJAN the economy capital of my Country, and he was also the personal adviser to the former head of state before the rebels attacked our house one early morning and killed my mother and father in a cold blood. It is only me that is alive now and i managed to make my way to a nearby country Senegal where i am living now as a refugee."

Potwierdza się moja teza , że ten świat jest poprostu popierdzielony , dziekuje dobranoc.



Ps. Ty tam z przeszłości .

:(

6 komentarzy:

  1. no niestety zima jeszcze pewnie trochę potrzyma.. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. a może lepiej zapomnieć o przeszłości ?..

    OdpowiedzUsuń
  3. Weź o nim zapomnij ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny blog :) zapraszam na mojego :*
    obserwujemy ?
    http://jagoodoowoo-fashionismypassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. nie smuć, grunt to żyć teraźniejszością i starać się o to by jutro było lepsze ; ) !
    głowa do góry ! ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z koleżanką u góry :) Napewno chłopak nie wiedział co tracił :)

    OdpowiedzUsuń