czwartek, 9 lutego 2012

back home....

A więc to już koniec !:) Jutro wracamy do Polski ;) Najlepsze ferie chyba jakie miałam :D Fajnie spędzane wieczory , mnóstwo fotek i pełno żarcia , oby to wszystko poszło w cycki ! Wsumie dzisiaj jest całkiem ciepło , jutro o 9 wyruszamy do Monachium bo o 14 mamy samolot ;) Ale tak sobie myśle , że niedługo wakacje jakby nie patrzeć ^^
Dzisiaj jemy na kolację kaczkę ! :) 10 dni, a tak szybko zleciało :) Prawie każdy wieczór w City Pub i mnóstwo nowych ludzi :D Czasem trzeba pokazać jak rozkręcają się Polacy ;) Poczekajmy teraz do Majówki ! :)
Wrzucę wam kilka zdjęc bo nie chce mi sie za bardzo rozpisywać , za dużo tutaj się wydarzyło , mam nadzieje , że ze zdjęć dacie rade ogarnąć to :)
Przepraszam kochani , że tak was zaniedbałam , ale naprawde nie było czasu :) : *
do następnego , buźka :*






PS. MAM NAJLEPSZA SIOSTRĘ NA ŚWIECIE :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz