wtorek, 10 stycznia 2012

don't make warms , please.

Niektórzy kochają ciałem niektórzy kochają sercem. Czasami jest tak , że ktoś jest dla kogoś poprostu za dobry , a przeważnie dla wszystkich. Nawet najgorszemu wrogowi pomogłabym "wstać z ziemi " Jeśli by tego potrzebował.Może czasami macie o mnie zupełnie inne zdanie , ale mnie nie znacie do końca. Czasami jest tak , że człowiek daje od siebie WSZYSTKO nie otrzymując niczego.Dlaczego ? bo ma za dobre serce. Może czasami i robi błędy do , których nie umie sie przyznac choć w głębi duszy wie , ze źle zrobił to i tak pozostaje tym "innym" . Uwierzcie mi , że życie jest tak skonstruowane , że nie możemy mieć wszystkiego.

Wiecie jakie to uczucie jak patrzycie na wszystko z boku ? Widzicie ten ból ,widzicie smutek w oczach , czasem płacz. Wiecie jak bezsilni sie czujecie ? czujecie sie strasznie mali . Nic nie możecie zrobić. Nie możecie pomóc... Wiecie jakie to uczucie patrzeć z bliska na kogoś kto leży na ziemi i mu nie pomóc ? Wiecie jakie to straszne uczucie patrzeć na wielbłądy ktore są napierdzielane z całej siły ? A kiedy zwróciłbyś/abyś  uwagę nie wiadomo jak by to się dla Ciebie skończyło ?. Pierwszy raz w życiu siedziałam tam i ryczałam z bezsilności. Bo inaczej nie da się tego nazwać.
Ps. Zwracajcie uwagę na szczegoły na zdjęciach .
+ jaka jest wasza opinia ? Podobają wam się ostatnio dodane posty ?.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz