piątek, 7 października 2011

Come back !

Ooooooooooooo ja .... Miliard miliardów decyzji przez te kilka dni , ale jak sie okazało to nie takie łatwe ;) ...
musze tutaj zostać i przeżyć w tym wariatkowie :) no , ale cóż ... moge jedynie podliczać ;)  Dzisiaj miłe popołudnie w Starbuks'ie ;) Za tydzień Sopot z nią ;) i może jakoś to będzie :) Dzisiaj szkoła , jutro Ranny Sopot i kawa ;) , a w niedzielę śpię do 16 ;) . Mam w dupie cały świat , możecie mnie wszyscy znienawidzić :) Wsumie co mi zależy . Żyje dla siebie :) Przedewszystkim dałam sobie do zrozumienia , że już NIGDY nie mogę się zacząć przejmować jakimś tam chłopakiem  . Chłopak jest jak torebka , zmieniasz ja kiedy Ci nie pasuje do stroju. Boooże jaka ja byłam głupia. Więcej nie pije z Ex :D. łeeeeeeeeee no dobra :D nie moge doczekać się przyszłego tygodnia  zależało by mi na tym , aby odwiedzić klub Czekolade :D same ciaaaaaaaaaaaaasteczka :D <3<3 no dobra :D. , a więc tak wczoraj słabości dziś regeneracja :) Wsumie zaliczam ten dzien do udanych i zaliczonych ;)

Ide skeeeeeeeeeejpować :) No więc życzę wam miłego wieczoru:)

http://www52.zippyshare.com/v/65241440/file.html

 <333333 Thaaaaaaaaaaank u ;)

3 komentarze: