sobota, 15 października 2011

cmon !

No wiec tak wczoraj z moim misiakiem dobrze spędzony wieczór ;) Teraz leże sobie co dziwne to , że czuje się bardzo dobrze właśnie wróciłam od kosmetyczki byłam na kwasach jakiś tam ...Przez mój zaburzony tryb życia oczywiście pojawiają sie problemy z cerą , zdrowiem itd... Hmmm :D pozdrawiam kolegę z wczoraj :D:*
Dzisiaj potem się pouczę , może jakaś kawa ;) Mam taki syf w pokoju znowu , że to głowa mała.

 jaka ona jest piękna !:OOO


Dzisiaj sobie chyba posiedze już w domku po kwasach mam taka troche twarz zmasakrowaną...
nie wiem co mam jeszcze wam napisac... może coś potem dojdzie mi do mózgu :D
A tu zdjęcia z wczoraj :) z klubu mamy juz takie dość nie ogarnięte więc lepiej nie pokazywać swiatu :D + zdjęcie z powrotu :D.






Łaaaaaaaaaa no cóż zapewne nie widzicie mnie na co dzień z tak nienaturalną twarzą hahaha :D

Do później :*

1 komentarz: