środa, 4 maja 2011

Wake up everybody !

No cześć ! :*
Dzien jak co dzień i chwila dla siebie.Chciałabym wogole pojechać jak najdalej od tego wszystkiego. Wszystko chrzanie tylko ;x. , a było już tak dobrze. Wręcz idealnie no , ale takie jest życie raz u góry raz na dole , prawda ? Wsumie to zostało 5 dni :) Majka mnie dziś rozwaliła z tekstem " o widziałam , że do Runowa jedziesz " ? Tak Majeczko MY jedziemy do Runowa :D. Czekam na zdjęcia od Kamila i sie doczekac nie moge -,-  , aleee bede cierpliwa :D 28 dni - 7 , jakieś 20 rzeczy w szkole , spakować się . 3 mnie nie ma i sru :D znowu będą ploty , że Sofii samolot sie rozbił : ( no , ale mniejsza .... :D
W tym dniu jakoś tak nic sie nie działo więc nie mam co wam tu opisywać wsumie fajnie , ze Majka czyta mojego bloga :D:*
Pozdrawiam Maje :D
Maliiiiiiiibu Paaaaaaaarty 5 days.


ps. dziś bez fociaka :D.

Miłego wieczoru misie ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz