wtorek, 3 maja 2011

Nooooooooo cześć!:D :*

No dobra moje top 16 :D.
 Rimmel 070.

 puder sypki  IsaDora Light Honey

 cień sypki  IsaDora 42 sand stone

 puder w kamieniu Inglot Y25


 the face gloss amber nude 

 cień sypki IsaDora Pink Quartz

 róż  Bourjois pastel joues

 bronzer-róż Loreal Paris 81

 Bronzer Cartice 040 pacific Beauty 

 ARTDECO  nie mam numerów cieni bo pokrywek już nie mam + dwa się pokruszyły podczas podróży :(

 ARTDECO 




 Wish Chapard



  Tusz maybelline 100% black

 Cień do powiek maybelline 621 sparking gold


A więc za 7 dni moje Panie wyjeżdzamy :D:* Dzisiaj sobie wstałam troche obolała po basenie no ,ale da się przeżyć :D Byłam sobie wczoraj u Adriana :D i było okok :D:*
Dzisiaj zaraz zawijam tyłek przyjdzie do mnie Moja kochana :D ;* potem Zdjęcia i potem na plaże  + reszta wolnego czasu oraz chwilii to Matma , chemia i Hista ! <załamka>
SUUUUUUUUPER !!! ;/// -,- własnie spadły mi z biurka cienie Artdeco i połamały się kompletnie żółty do konca i niebieski ! -,-
no ale trudno ...
dobra lece sie ogarniać troche ;*
Cya ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz